Πως να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μας με το digital marketing

Από την εμφάνιση του digital marketing, έως και σήμερα, η αναγνωρισιμότητα των διαφορετικών και νέων προϊόντων καθώς και των διαφόρων εταιρειών προς το καταναλωτικό κοινό, έχει βελτιωθεί σε σημαντικό ποσοστό. Τα κοινωνικά δίκτυα, ουσιαστικά, θα πρέπει να αποτελούν μέρος του στρατηγικού marketing και να διαφημίζουν τα προϊόντα, ωστόσο, η χρησιμότητά τους δεν πρέπει να είναι μόνο αυτή.  Λόγω της διαδεδομένης χρήσης τους, χρειαζόμαστε, όχι μόνο διαφήμιση, αλλά επίσης διαδραστικότητα.

Ειδικότερα, θα ήταν χρήσιμο να προχωρήσουμε στην εύρεση νέων χειρισμών digital marketing, οι οποίοι με τη σειρά τους θα  προσεγγίζουν με αμεσότερο τρόπο το κοινό και θα τους εξοικειώνουν με το λογότυπο της εταιρείας σας.

Πολλές μικρομεσαίες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι ο κατακλυσμός των πελατών με ατελείωτες διαφημίσεις ενημερώνει στην AthensWeb πιστεύουμε πως αυτό κουράζει τους υποψήφιους πελάτες της επιχείρησης σας. Τα social media δεν λειτουργούν αλλά ούτε θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται ως εκδότες δωρεάν διαφημίσεων. Αντίθετα, οι εταιρείες πρέπει να ξεχωρίζουν τον αριθμό διαφημίσεων που θα είναι ωφέλιμος για το brand τους και όχι εκείνον που θα οδηγήσει στην απομάκρυνση του κοινού.

Επιλέξτε την direct επικοινωνία με τους πελάτες σας

Όπως προαναφέραμε, είναι σημαντικό, εταιρεία και καταναλωτές να βρίσκονται σε επικοινωνία. Η online εξυπηρέτηση βοηθάει αρκετά σε περιπτώσεις μαγαζιών λιανικής πώλησης, αφού οι πελάτες δεν έχουν πιο γρήγορο ή ευκολότερο τρόπο σύνδεσης.

Σωστή επιλογή και εκπαίδευση αντιπροσώπου

Επιλέξτε το σωστό άτομο διαχειρίζεται τον πελάτη, πρέπει να έχετε υπόψη, ότι το συγκεκριμένο άτομο θα έρχεται σε καθημερινή επαφή με τον πελάτη και θα είναι ο »εκπρόσωπος» της εταιρείας σας.

Απάντηση με αίσθηση έκτακτης ανάγκης

Η πλειοψηφία των πελατών που κάνουν μια ερώτηση, ευελπιστούν σε μια γρήγορη απάντηση. Για τον λόγο αυτό, καλό θα ήταν να υπάρχει ένα χρονοδιάγραμμα καθ όλη τη διάρκεια της ημέρας, με βάση το οποίο να απαντούν οι αρμόδιοι σύντομα.

Απαντήστε πάντα στα θετικά σχόλια

Όντας μία επιχείρηση που θέλει να προβάλλει ότι ενδιαφέρεται για τη βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών, οφείλετε να απαντάτε με διπλωματικό τρόπο, όχι μόνο στα αρνητικά σχόλια αλλά κυρίως και στα θετικά.

Αξιολογήστε τα δεδομένα

Μέσα από αναφορές, η συλλογή δεδομένων σχετικά με τα ενδιαφέροντα του κοινού βοηθάει στον εντοπισμό νέων χαρακτηριστικών ή αιτημάτων για μελλοντικά προϊόντα και διαφημίσεις.

Μην περιμένετε άλλο! Επικοινωνήστε σήμερα μαζί μας! 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑